فروش بليت قطارهاي مسافري داخلي شركت حمل و نقل ريلي رجاء، براي حدفاصل تاريخ‌هاي اول شهريور تا دهم مهر امسال ، از ساعت 6 صبح روز يكشنبه 26 مرداد ، از طريق سامانه‌هاي اينترنتي و «هم‌قطار» رجاء آغاز مي‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،روابط عمومي رجاء با اعلام اين خبر اعلام کرد: متقاضيان سفر با قطار، با داشتن كد كاربري مي‌توانند عمليات خريد خود را از طريق سايت فروش اينترنتي رجاء به نشاني http://ticket.raja.ir  و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبايلي بليت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خريد از طريق سامانه «هم‌قطار»، مي‌توانند براي دريافت نرم‌افزار خريد به سايت رجاء مراجعه كرده يا از طريق USSD ، اپراتورهاي همراه اول با وارد كردن كد #720*797* و اپراتورهاي رايتل و ايرانسل با وارد كردن كد #797* اقدام به خريد كنند.

در فروش اينترنتي بليت قطار و سامانه«هم‌قطار»، علاوه بر اين كه امكان پرداخت از طريق همه كارت‌هاي عضو شبكه شتاب با داشتن رمز دوم امكان پذير است، شرايط لازم نيز براي گرفتن پرينت در همان لحظه و هر مكان وجود دارد و نيازي به مراجعه به دفاتر فروش بليت قطار قبل يا بعداز  آن نيست.

فروش بليت قطارهاي مسافري از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش براي بازه زماني فوق، از ساعت 30 / 8 صبح روز يكشنبه 26 مرداد آغاز مي‌شود.

عمليات فروش بليت قطارهاي بين‌المللي (تركيه) نيز از ساعت12 ظهر همين روز، از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش سراسر كشور انجام مي‌شود.

رجاء از هموطنان درخواست كرد: بعد از دريافت بليت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغايرت، سريعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمينان حاصل كنند.  

بليت‌هاي غيرهمنام يا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان اين‌گونه بليت‌ها، مسافر بدون بليت تلقي مي‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگيري خواهد شد.

هموطنان براي کسب اطلاعات بيشتر درباره سفر با قطارهاي رجاء اعم از: نشاني دفاتر فروش، قيمت بليت، موجودي بليت و ... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي با تلفن‌هاي 1539 ( از تهران ) و 55651415-021 ( از شهرستان‌ها ) تماس گرفته يا به سايت اينترنتي اين شركت به نشاني  www.raja.ir  مراجعه كنند.

شماره پيامك 3000139 شركت رجاء نيز آماده دريافت نظرات، انتقادات و پيشنهادهاي متقاضيان خريد بليت و سفر با قطارهاي اين شركت است.
برچسب ها: بلیط ، قطار ، رجا ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار