نمایشگاه فروش پاییزه استان گلستان از 20 شهریور ماه سالجاری به مدت 7 روز در محل شرکت نمایشگاه‎های بین المللی استان گلستان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان،کمیته برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه در استان گلستان در محل سالن جلسات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان و با حضور رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و سایر اعضاء برگزار شد.

در این کمیته رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت:برگزاری نمایشگاه‎های فروش در بازه های زمانی مشخص از جمله اقدامات مناسب دولت در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از معضلاتی نظیر فروش در حاشیه خیابان ها می باشد.

حسینقلی قوانلو افزود:با توجه به افزایش تقاضا در بازه های زمانی نظیر ایام قبل از شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا اگر چنین نمایشگاههایی برگزار نشود عرضه دچار مشکل خواهد شد و این امر بر قیمت کالاها نیز تاثیر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد:این نمایشگاه‎ها بمنظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد برگزار می شود و ما تلاش خواهیم نمود که به اصناف و بازار نیز آسیب نرسد.

در این جلسه و با تصویب اعضاء مقرر گردید نمایشگاه فروش پائیزه استان در محل شرکت نمایشگاه‎های بین المللی استان و از تاریخ 20 لغایت 26 شهریور برگزار شود.

همچنین مقرر شد در صورتیکه در شرق استان شرایط برگزاری نمایشگاه فراهم شود،در یکی از شهرستان‎های این منطقه  نیز نمایشگاه فروش پاییزه برگزار شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.