رئيس كل شوراي حل اختلاف استان تهران از برطرف شدن مشكلات بیمه ،سنوات بيمه اي و اصلاح قانون جدید استخدام كاركنان شوراي حل اختلاف خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقي - قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني مرکز امور شوراهاي حل اختلاف رئیس کل شورای حل اختلاف استان تهران مراسم توديع و معارفه سرپرست مجتمع شماره 4 ،گفت: قریب به 000/800 فقره پرونده سالانه در شورای حل اختلاف رسیدگی شده است كه سال گذشته نزدیک به 000/110 پرونده با حداقل 2 طرف رسیدگی و حدود 000/220 تا 000/240 فقره پرونده با اصلاح ذات البین در تهران مختومه شد که از ابتدای سال جاري نزدیک به نیم میلیون پرونده رسیدگی و قریب به 000/18 فقره پرونده مازاد بر پرونده های وارده مختومه شده است که این عدد بسیار بالایی است.
وي خوش بين كردن مردم به نظام قضايي كشور را بالاترين خدمت به ملت ايران دانست و تصريح كرد: قضات و كاركنان شوراي حل اختلاف ،صلح و سازش را تا رسیدن به جایی که همه دعاوی مردم از طریق آن حل و فصل  شود را بايد به عنوان اساس کار ي خود قرار دهند.
رئيس كل شوراي حل اختلاف استان تهران در ادامه اين معارفه افزود:در آينده اي نزديك مشكل بيمه،سنوان بيمه اي و اصلاح قانون جديد استخدام كاركنان شوراي حل اختلاف برطرف خواهد شد.ص3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار