ریچارد اسکودامور رییس اتحادیه فوتبال حرفه‌ای انگلیس معتقد است لیگ فوتبال این کشور برای رقابت با لالیگا نیازی به جذب بازیکنان سوپراستار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از تریبال فوتبال، ناکامی لیورپول برای یافتن جایگزین مناسب لوییز سوارز که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا منتقل شد انتقادات را متوجه لیگ برتر جزیره کرد.

 برخی معتقدند اگر لیورپول نتواند بازیکنی در حد و اندازه سوارز به خدمت بگیرد شانسی برای قهرمانی  نخواهد داشت اما ریچارد اسکودامور رییس اتحادیه فوتبال حرفه‌ای انگلیس کاملا با این نظریه مخالف است و می‌گوید: فوتبال انگلیس برای رقابت با فوتبال اسپانیا نیازی به جذب سوپراستار ندارد.

 نقل و انتقالات در فوتبال طبیعی است ما پیش از سوارز هم دیویدبکهام را به باشگاه رئال مادرید فرستاده بودیم در هر حال همیشه بازیکنان خوبی وجود داشته‌اند که بین انگلیس و اسپانیا رد و بدل شدند اما خیلی در روندکاری لیگهای فوتبال این کشور بوجود نیاورده‌اند لیگ انگلیس باشگاههای سوپرثروتمند مانند رئال مادرید و بارسلونا در اختیار ندارد اما همیشه نمایندگانی در میان 50 بازیکنان برتر جهان داشته و باشگاههای انگلیسی هم در میان 20 باشگاه برتر دنیار قرار داشته‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انگلیس ، فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار