مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تمام اطلاعات مورد بررسی سانحه هواپیما در اختیار مردم قرار می‌گیرد/ اطلاع رسانی بازخوانی جعبه سیاه با کمیته سوانح است، کمیجانی: نرخ سود بانکی برای کشاورزی کاهش نخواهد یافت/ عضو کمیسیون کشاورزی: میزان سود کشاورزی پاسخگویی نرخ 22 درصدی نیست و... است.

تمام اطلاعات مورد برسي سانحه هواپيما در اختيار مردم قرار مي گيرد/اطلاع رسانی بازخوانی جعبه سیاه با کمیته سوانح است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/23/2511568_448.jpg




آخوندی گفت:تمامی اطلاعات مورد برسي سانحه هواپيما در اختيار مردم قرار مي گيرد و گفته ام براي رسيدگي محدوديتي ندارند و به هر سندي دسترسي خواهند داشت و براي مصاحبه به هركسي مي توانند رجوع كنند.

کمیجانی: نرخ سود بانکی برای کشاورزی کاهش نخواهد یافت/ عضو کمیسیون کشاورزی: میزان سود کشاورزی پاسخگوی نرخ 22 درصدی نیست
قائم مقام بانک مرکزی در خصوص کاهش نرخ سود تسهیلات برای کشاورزان گفت: هیچگونه تصمیمی برای کاهش نرخ سود تسهیلات اعطایی به کشاورزان نداریم زیرا نرخ تعیین شده به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

شدت بارش های امروز در شمال و شمال شرق کشور/ تداوم کاهش دما در تهران
امروز شدت بارش ها در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، غرب خراسان رضوی و شمال سمنان و جمعه شدت بارش ها مازندران، گلستان و خراسان شمالی است.

ثبات قیمت سکه/ کاهش نسبی "ارزها" و آرامش "طلا" در بازار
بازار سکه امروز در مقابل رشد نسبی طلای جهانی و افت اندک دلار داخل بر مدار ثبات قرار گرفت و تغییری را در ارزش سکه ها شاهد نبود.

تاثیرگذاری سیاست‌های خروج از رکود تورمی تا سال 94/درآمدزایی 3 هزار میلیارد تومانی فازهای پارس جنوبی در سال آینده
 تاثیرگذاری سیاست‌های خروج از رکود تورمی تا سال 94، آمادگی شرکت شِل برای پرداخت بدهی نفتی به ایران، رکورد سرعت حفاری دکل سحر 2 در پارس جنوبی و خودکفایی در تولید بنزین از مهمترین عناوین خبرهای منتشر شده در عرصه صنعت در هفته گذشته بود.

محدودیت تردد در آزاد راه كرج ـ تهران تا اطلاع بعدی
آزاد راه كرج ـ تهران، مقطع واقع در استان تهران، تا اطلاع ثانوي، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 الي 16، بدليل اجراي عمليات لكه‌گيري هندسي حدفاصل كيلومتر 6 از ايران خودرو، عبور يك در ميان (شطرنجي) در باند كندرو اعمال و تردد همزمان با اجراي عمليات، با رعايت احتياط انجام مي‌شود.

تداوم ثبات قیمتها در "بازار خودرو"
بازار خودرو در هفته جاری شاهد ثبات نسبی قیمتها بود و این در حالی است که بازار روزهای بدون رونقی را پشت سر می گذارد. تبادل 1328 مگاوات برق با کشورهای همسایه مبادله‌هاي برون‌مرزي برق ايران با کشورهاي همسايه ديروز به 1328 مگاوات رسيد.

تبادل 1328 مگاوات برق با کشورهای همسایه
مبادله‌هاي برون‌مرزي برق ايران با کشورهاي همسايه ديروز به 1328 مگاوات رسيد.

کاهش 1.1 درصدی تردد جاده ای در کشور/ تردد روان در جاده ها
در محورهاي برون ‌شهري كشور، كل تردد ثبت ‌شده طي 24 ساعت گذشته، نسبت به روز قبل از آن 1.1 درصد کاهش نشان مي‌دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار