معاون بازاریابی و تبلیغات مرکز ملی فرش ایران خبر داد:

شروع برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه اکسپو 2015

معاونت بازاریابی و تبلیغات مرکز ملی فرش ایران این روزها مشغول برنامه‌ریزی پیرامون شرکت در نمایشگاه اکسپو، تشکیل اپک فرش و همینطور نحوه حضور در نمایشگاه کیش است.

معاون بازاریابی و تبلیغات مرکز ملی فرش ایران در رابطه با حضور ایران در نمایشگاه جهانی اکسپو به خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال آینده به مدت شش ماه در شهر میلان ایتالیا، با شعار « علم و تکنولوژی برای سلامت، بهداشت و کیفیت غذا » برگزار خواهد شد که به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایران نیز به عنوان یکی از شرکت‌کننده‌ها و در قالب کمیته‌ای مربوط به فرش در نمایشگاه اکسپو حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: هنوز جزئیات مشخص نشده‌اند و تصمیمات تکمیلی و نهایی در هفته‌های آینده گرفته خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه جهانی یا اکسپو، مجموعه نمایشگاه‌هایی است که هر 5 سال یکبار در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود. این نمایشگاه که از قرن 19 آغاز به کار کرده است مهمترین نمایشگاه برگزار شده در جهان محسوب می‌شود که ایران نیز از سال 1372 در این نمایشگاه حضور یافته است.
 
*تشکیل اپک فرش


مجتبی فیض‌الهی همچنین در خصوص نحوه تشکیل اپک فرش توضیح داد: مرکز ملی فرش ایران در صدد ایجاد مجموعه‌ای از مسئولان حوزه فرش از کشورهای هند، پاکشتان، چین، افغانستان، نپال، ترکیه، قزاقستان وترکمنستان است که در همین راستا مذاکراتی نیز با این کشورها انجام شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه تحت عنوان اپک فرش در زمینه‌های توسعه صادرات و تولید فرش دستباف، و تثبیت قیمت فرش، گسترش تولیدات و همچنین در بخش فروش فرش فعالیت خواهد داشت.

در پایان فیض الهی پیرامون حضور مرکز ملی فرش ایران در نمایشگاه کیش نیز عنوان کرد: این مرکز تنها به حمایت از برنامه‌هایی که بخش خصوصی در نظر گرفته است، خواهد پرداخت.
انتهای پیام/

برچسب ها: فرش ، شرکت ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار