استاندار اردبیل گفت:پس از سه سال که اقتصاد ایران با برنامه ها و سیاست غلط، منجمد شده بود اکنون با تدابیر دولت تدبیر و امید نشانه های امیدوار کننده ای از ذوب یخچال اقتصادی در حال مشاهده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش افزود:سیاست های اقتصادی غلط در این سال ها ساخت و ساز ها ، پروژه های عمرانی و تولید را تقریبا تعطیل کرده و دولت به پرداخت کننده صرف ماهیانه پول به مردم تبدیل شده بود.


وی اظهار کرد: سیاست های اقتصادی دولت در این یک سال تورم لجام گسیخته را مهار کرد و اکنون بسته خروج کشور از رکود اقتصادی در آستانه اجرایی شدن است و امید زیادی به موفقیت آن وجود دارد.


استاندار اردبیل به سفر هفته آتی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این سفر فرصتی است که مطالبات مردم از نزدیک به دولت رسانده شود و با تدبیر مسوولان زمینه های رفع بخشی از عقب ماندگی های منطقه فراهم شود.


خدابخش با بیان اینکه بی شک مردم استقبال گرمی از خدمتگزاران خود در این سفر خواهند داشت،بیان کرد: سفر دکتر روحانی برکات زیادی برای مردم استان اردبیل خواهد داشت.


وی همچنین به ایام بزرگداشت مقام خبرنگار اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید مطالبات مردم را مطرح کنند و دولت نیز از این مطالبه گری استقبال می کند .


خدابخش ادامه داد: طرح موضوع های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی مردم از سوی رسانه ها اقدامی ضروری است و انتظار می رود که نقدها نیز منصفانه و با هدف اصلاح امور و سازنده باشد.


وی با اشاره به کمک های دولت به رسانه ها گفت: در استان اردبیل امسال پرداخت 670 میلیون ریال به خانه مطبوعات استان در نظر گرفته شده است و اقدام هایی نیز برای کمک به ایجاد صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در حال انجام است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، انجماد ، اقتصاد ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.