معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: یکی از رسالت‌های مهم در کمیته امداد بحث توانمند سازی می‌باشد که در این راستا توانمند سازی فکری و مذهبی بسیار مهم می‌باشد.

 اکبر میرشکار معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تعداد 400 هزار دانش آموز،‌100 هزار دانشجو و دو هزار و 20 نخبه از خدمات ویژه کمیته امداد بهره‌مند هستند. 

وی ادامه داد: تعداد 22 اردوگاه فرهنگی، 104 کانون فرهنگی در دو شیفت و یکصد خوابگاه دانش آموزی برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد در کشور تأسیس شده است. 

میرشکار اظهار داشت: تاکنون از این حرکت توانمندسازی فرهنگی و فکری تعداد 340 هزار نفر بهره‌مند شده‌اند و امروز در سطوح مختلف مدیریتی خدمت می‌کند. 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد: امید است این مراکز فرهنگی و به ویژه اردوگاه‌های کمیته امداد طوری گسترش یابد که تنها برای خانواده‌های کمیته امداد بلکه برای همه نیازمندان مورد استفاده قرار گیرد و بتوانیم پیام فرهنگی را منتقل کنیم. 

وی هدف از تأسیس اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی و برپایی اردو در این اردوگاه را تعمیق باورهای دینی خانواده‌ها،‌ ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان، آموزش مهارت‌ها و سبک زندگی و ایجاد نشاط و شادابی در خانواده‌ها را عنوان کرد. 

انتهای پیام / 
برچسب ها: توانمند ، خدمات ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار