نهمین دوره مسابقات بدمینتون فضای باز شب گذشته با انتخاب برترین‌های این رشته به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، شب گذشته، طی مراسمی نهمین دوره مسابقات بدمینتون فضای باز به پایان رسید و نفرات برتر مشخص شدند.

 بر اساس این گزارش، در رشته یک نفره محمد پایروند به رتبه اول دست یافت و میلاد حاجی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 در دو نفره وحید غضنفری و سهند برازنده حائز مقام اول شدند و هادی افتخاری فرد و احسان همنام هم در جایگاه دوم رقابت‌ها قرار گرفتند.

در این رشته محسن گیوریان‌ و علیرضا اسدی به مقام سومی رقابت‌ها بسنده کردند.

 همچنین در رده تیمی  نیز تیم چهار نفره برازنده ، غضنفری،‌ پایروند و اژدری‌ با غلبه بر رقبا به مقام نخست دست یافته و قهرمان این بخش شدند.

 همچنین در رده بانوان هم که برای اولین دوره در مجموعه اختصاصی بدمینتون فضای باز به انجام رسید، الهه سپیدان مقام اول، محیا مالیمر دوم  و سودابه میرزایی به عنوان سومی رقابتهای اولین دوره بانوان دست یافتند.

در ادامه در رده نونهالان نیز طالبان، برزو و عامری توانستند با غلبه بر حریفان پیروز شده و جایگاه اول تا سوم را کسب کنند.

امید علی هاشم‌پور مسئول بدمینتون فضای باز در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان، علاقمندان به این رشته و ورزشکاران برگزار شد خواهان حمایت بیشتر مسئولان، حامیان مالی و رسانه‌ها شد. وی گفت: بدون حمایت رسانه‌ها حامیان مالی و مسئولان بدمینتون توسعه نمی‌یابد.

گفتنی است نهمین دوره مسابقات بدمینتون فضای باز به همت شهرداری تهران، بوستان ملت و مسئولان بدمینتون فضای باز تهران از 11 تا 22 مرداد در پارک ملت تهران برگزار شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران ، فضای ، نفرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار