معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ از برگزاری برنامه‌های آموزشی ویژه همزمان با دومین ماه تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان خبر داد.

سیدجواد حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در دومین ماه تابستان قرار داریم برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، اطلاع رسانی و افزایش دامنه اطلاعات و آگاهی براساس نیازسنجی‌های انجام شده دوره‌های آموزشی مختلفی با موضوع سلامت روح و جسم در خانه‌های سلامت محله های۱۰ گانه با همکاری اداره سلامت در مردادماه در حال اجراست.   
 
وی در ادامه با اشاره به برخی عناوین این دوره‌ها افزود: کلاس آموزش امداد و نجات، جشنواره غذا و تغذیه سالم از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در خانه‌های سلامت است.   
 
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه سلامت شامل تست قند خون و فشار خون، مشاوره تغذیه و معاینه رایگان پزشک از دیگر برنامه‌های اداره سلامت است و اهالی می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین خانه سلامت محل سکونت خود از برنامه‌ها و مزایای آموزشی دوره‌های تابستاین بهره‌مند شوند.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، سلامت ، همزمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.