افتتاح تقاطع غیر همسطح دانش آموز در آینده نزدیک

شهردار کرج از افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح دانش آموز در نیمه اول شهریور در کرج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ترکاشوند شهردار کرج، اعتبار پروژه تقاطع غیر همسطح دانش آموز را ۱۷۰ میلیارد ریال ذکر کرد و به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه تا نیمه مردادماه سال جاری اشاره کرد.   
 
ترکاشوند افزود: این زیرگذر در چهارراه دولت آباد، تقاطع بلوارهای اصلی شهدای دانش آموز و نبوت واقع شده است که تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهر و به ویژه مسیر اجرای طرح ایفا می‌کند.   
 
ترکاشوند با بیان اینکه تقاطع بلوار دانش آموز دارای پنج پل بتنی با دهانه حداکثر ۴۰ متر طول می‌باشد در تشریح مشخصات فنی پروژه مساحت عرشه را ۲ هزار و دویست متر مربع، طول را ۴۰ متر و عرض آن را ۲۰۰ متر ذکر کرد.   
 
همچنین، حجم کل بتن بکار رفته در اجرای این پروژه ۱۵ هزار متر مکعب است، ضمن آنکه در اجرای این طرح عمرانی ترافیکی میزان ۱۷۰۰ متر مکعب سازه فولادی استفاده شده است.   
 
وی با اشاره به بکارگیری اولین سیستم پانل پیش ساخته بتنی در زیرگذر شهدای دانش آموز بیان کرد: در سیستم نمای این زیرگذر انواع پانل‌های پیش ساخته بتنی طرح دار و همچنین بتن و آرماتور مصرفی به کار رفته است.   
 
ترکاشوند در پایان با اشاره به اینکه اجرای این طرح در آبان ماه سال گذشته کلید خورد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمانبندی این زیرگذر در دیماه سال جاری افتتاح می‌شود که با تدابیر ویژه مدیریت شهری و اهتمام ویژه‌ای که در اجرای پروژه‌های عمران شهری از سوی این نهاد مردمی وجود دارد، این طرح نیمه اول شهریورماه جاری و پیش از بازگشایی مدارس افتتاح می‌شود.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کرج ، تقاطع ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار