مدیرکل دامپزشکی استان قم از کشف و معدوم سازی 4 تن خمیر مرغ فاسد و 450 کیلوگرم مرغ دیفراست در استان خبر داد و گفت: این اقدام در پی بازرسی کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان قم از واحدهای فرآوردهای خام گوشتی صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛مدیرکل دامپزشکی استان قم از کشف و معدوم سازی 4 تن خمیر مرغ فاسد و 450 کیلوگرم مرغ دیفراست در استان خبر داد و گفت: این اقدام در پی بازرسی کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان قم از واحدهای فرآوردهای خام گوشتی صورت گرفته است.
مهدی رفیعی با اشاره به ضبط و معدوم سازی 4 تن خمیر مرغ فاسد گفت: طی بازدیدی که کارشناسان سازمان دامپزشکی استان از یک شرکت فرآورده‌های خام گوشتی داشتند با مشکوک شدن به خمیر مرغ‌های موجود اقدام به نمونه برداری و آزمایش بر روی آن کردند.
وی در ادامه افزود: با انجام آزمایشات مورد نیاز مشخص شد نمونه‌های اخذ شده دارای بار میکروبی بالایی بوده و غیر قابل مصرف است که در همین راستا طبق ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی محموله فوق با حضور نماینده شرکت ضبط و معدوم شد.
مدیرکل دامپزشکی استان قم همچنین از کشف 450 کیلوگرم مرغ دیفراست طی هفته جاری خبر داد و گفت: در پی بازرسی کارشناسان بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم از یک واحد بسته‌بندی در حال احداث 450 کیلوگرم مرغ غیربهداشتی کشف و ضبط شد.
رفیعی در پایان از برگزاری دوره‌ آموزشی ناظرین شرعی در مراکز فرآورده‌های گوشتی خبر داد و ابراز کرد: دیروز یک دوره آموزشی برای توجیه ناظرین شرعی در مراکز فرآورده‌های گوشتی استان قم با حضور مسئول نظارت شرعی مراکز عمل آوری و فرآوری حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از ناظرین شرعی برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.