سرمربي تيم فوتبال «پديده خراسان» در نشست خبري درباره بازي تيمش مقابل «صباي قم» گفت: هر بازي در ليگ برتر فوتبال ايران، شرايط متفاوت و خاص خودش را دارد و بايد اين مسابقه هم از چند زاويه بررسي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، «عليرضا مرزبان» افزود: تيم صباي قم، تيم باتجربه اي است و بازيکنان خوب و بزرگي دارد که اين امر مي تواند براي ما خيلي خطرناک باشد.

وي با بيان اين که شرايط تيم پديده از لحاظ روحي و رواني خيلي خوب است، افزود: با پيروزي ۳ بر صفر هفته گذشته مقابل نفت مسجد سليمان، شرايط خوبي بر تيم حاکم شده است و بازيکنان از روحيه خوبي برخوردارند

وي خاطرنشان کرد: تيم ما شرايط خوبي دارد و بر خلاف ديگر تيم ها هيچ حاشيه و جنجالي نداريم. از طرفي به بازيکنان بزرگ تيم هم مسئوليت داديم، معيارهاي ما «شرافت کاري» و «وفاداري تيمي» است.

مرزبان درباره ويژگي هاي تيم صباي قم اظهار کرد: صباي قم چندين سال است که تجربه حضور در ليگ برتر کشور را دارد و اين تيم روي ضربات ايستگاهي و نفوذ از کناره هاي زمين خوب کار مي کند. بازي اين تيم را تحليل کرده ايم و نقاط ضعف و قوت صبا را مي شناسيم. از طرفي تيم صبا در ضدحمله ها ممکن است خيلي خطرناک ظاهر شود که در اين زمينه هم تاکتيک هايي را در نظر گرفته ايم.

سرمربي تيم فوتبال «پديده خراسان» درباره بازيکنان محروم و مصدوم تيمش گفت: بازيکن محروم که نداريم و خوشبختانه مشکل «ميلاد غريبي» هم حل شده است و مي تواند براي «پديده» بازي کند. فقط وضعيت «کيوان امرايي» هنوز مشخص نشده است. «امرايي» حدود يک هفته است به دليل مصدوميت با تيم تمرين نمي کند.

وي درباره موضوع جذب دروازه بان خارجي هم يادآور شد: مشکل بزرگي که با آن روبه رو هستيم، سقف قراردادهاست. براي جذب دروازه بان خارجي (گلر تيم ملي ازبکستان) بحث مبلغ قرارداد مطرح است که در حال رايزني هستيم و اگر در اين باره به توافق برسيم، اين دروازه بان در آينده به ترکيب ما اضافه شود.

مرزبان به وضعيت رضايت بخش بازيکنان مشهدي اشاره کرد و افزود: بازيکنان مشهدي خيلي خوبي به لحاظ کيفي در تيم هستند که از آن ها راضي ام اما بايد تفکرات برخي از آن ها را تغيير دهيم، چرا که مسائل درون تيمي براي ما خيلي ارزش دارد.

وي اضافه کرد: شخصيت تماشاگران خراساني را دوست دارم؛ به همين خاطر روزي که احساس کنيم مردم و هواداران از ما حمايت نمي کنند، بايد بدانيم شکست خورده ايم.

صمد مرفابی نیز در خصوص این بازی گفت: آرامش خوبی بر تمرینات و روح تیمی صبا حاکم است و اگر بتوانیم با همین روحیه خوب و بدون حاشیه به کار خود ادامه دهیم می‌توانیم رتبه خوبی در جدول به دست آوریم و نتایج خوبمان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: پدیده در خانه بازی می‌کند و طبیعی است که فشار بیشتری بر ما وارد کند اما با وجود اینکه یک امتیاز هم از این بازی راضی کننده است اما برای پیروزی به دیدار پدیده می‌رویم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: فوتبال ، پدیده ، صبا ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.