محمد‌پور:

به آمادگی 80 درصدی رسیده ام /فاصله زیادی با رکورد‌های خود دارم

عضو تیم ملی وزنه‌برداری و تیم ذوب ‌‌آهن اصفهان گفت: خدا رو شکر‌ از وضعیتم راضی هستم و به امادگی 80.90 درصدی خود رسیده‌ام اما فاصله‌ی زیادی با رکورد‌های خود دارم.

محمد ‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد رکورد 228 قبل المپیک و جوانان جهان تمرینات خوبی داشتیم متاسفانه با مصدومیتی‌ مواجه شدم و یک  سال از تمرینات دور بوده‌ام، بعد از بهبود تمرینات آغاز کردم و تازه وضعیتم  بهبود پیدا کرده بود که متاسفانه باز هم آسیب دیدگی به سراغم‌ آمد، بعد از این آسیب‌ دیدگی شرایط بهتر شده است رکورد 85.90 درصدی خود رسیده‌ام اما باز با رکورد‌های خود فاصله دارم اما خدا را شکر وضعیتم خوب است و از شرایط موجود رضایت کامل دارم.
 
 وی ادامه داد: این آخرین مسابقه‌ام در وزن 94 کیلوگرم‌ و بعد از اتمام مسابقات به یک وزن بالاتر می‌روم و تمریناتم را در آن وزن ادامه خواهم داد.
 
وی در خصوص سطح مسابقات در این لیگ توضیح داد: همه‌ی ملی‌پوش‌ها حضور داشتند و وزنه برداران ملی‌پوش هم وزنه زدند و  هرچه‌ می گذرد‌انشاءال... بهتر خواهد شد.
 
 وی بیان کرد: امیدوارم توجه باشگاه‌ها به وزنه برداری بیشتر نشود،  حال با تبلیغات یا رسانه‌ها می‌توانند در این امر تاثیر گذار باشد،  روی صحبت من با رضا زاده شخص اول وزنه برداری کشور است که اگر این اتفاقات در وزنه برداری بیفتد توجه همه معطوف خواهد شد و حامیان مالی باشگاهها بیشتر خواهد شد،  به طور مثال رستمی و بهروز‌ی در سطح جهان وزنه می‌زنند اما متاسفانه شاید کمتر کسی از این موضوعات باخبر شوند.
انتهای پیام/

برچسب ها: آمادگی ، تیم ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار