نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه تشکیل نظام رسانه‌ای کشور در مجلس در حال بررسی بوده و به زودی این لایحه در مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛جلیل جعفری بنه خلخال اظهار کرد: شغل خبرنگاری شغل خطیر و تاثیرگذاری بوده و بنده به عنوان صاحب امتیاز نشریه توسعه عدالت، به مشکلات و نارسایی های عرصه خبر، اطلاع رسانی و موضوعات مرتبط با آن آشنا هستم.


وی با بیان اینکه خبرنگاران به دلیل سختی شغل خود از مسائل مادی و معیشتی مناسب نیز برخوردار نیستند، افزود: در بهبود این شرایط دولت دو لایحه جدید را در حمایت از فعالان این صنف به مجلس ارائه کرده که می تواند در ساماندهی و حل مشکلات و معضلات معیشتی خبرنگاران بسیار راهگشا باشد.


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل نظام رسانه ای کشور را در 9 فصل و 78 ماده یکی از اولویت ها دانست و بیان کرد: مجلس نیز مصمم است هرچه سریع تر این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار داده و نسبت به تصویب آن اقدام کند تا آینده شغلی فعالان این حوزه به شکل کامل تامین شده و رسیدگی به تخلفات و برخی جرائم رایانه ای از طریق هیئت منصفه مطبوعات انجام شود.


جعفری بنه خلخال دومین لایحه را لایحه جامع قانون مطبوعات و رفع نواقصات آن در قالب لایحه جامع رسانه ای کشور برشمرد و تصریح کرد: دولت نیز با همکاری مجلس مصمم است تا بعد از تصویب نهایی این دو لایحه آنها را اجرایی و عملیاتی کند.


انتهای پیام

برچسب ها: اردبیل ، تشکیل ، نظام ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.