مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت:‌ تفاهم نامه ورود اپراتور اول تلفن همراه به نسل 3 و بالاتر تا اوایل هفته آینده به امضا خواهد رسید.

 محمد صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر گفت: همزمان با اتمام دوره انحصار نسل سوم تلفن همراه ورود اپراتورها به نسل 3 و بالاتر آغاز می‌شود که اپراتورهای اول تلفن همراه در حال حاضر جلسات متعددی برگزار کرده است تا تفاهم‌نامه ارائه مجوز نسل 3 و بالاتر هر چه زودتر امضا شود.

وی افزود: همانطور که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش 20 سالگی همراه اول اشاره کردند روند جلسات به خوبی پیش رفته و تفاهم نامه به زودی به امضا خواهد رسید.

صدوقی در ادامه با اشاره به زمان امضا تفاهم‌نامه عنوان کرد:‌ تا اوایل هفته آینده تفاهم‌نامه ارائه مجوز نسل 3 و بالاتر به اپراتور اول تلفن همراه نهایی شده و به امضا خواهد رسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ پس از امضا تفاهم‌نامه و اجرای پایلوت آن امیدواریم که در بررسی‌ها و ارزیابی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق بوده و مجوز خدمات نسل 3 و بالاتر به اپراتورها داده شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تفاهم ، نسل ، ایرانسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار