فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت:سه نفر از قاچاقچيان اصلي دخاني دستگير و در بازرسي از محل دپوي کالاي آنان بيش از يك ميليون و پانصد هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سردار آقاخاني" با اشاره به اجراي طرح هاي متعدد پليس براي مقابله با واردكنندگان كالاي دخاني قاچاق اظهار داشت:ماموران پليس آگاهي استان در ادامه اجراي طرح هاي مقابله اي و در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي در زمينه تهيه كالاي دخاني خارجي قاچاق و انتقال آنها از استان هاي غربي كشور به اصفهان فعاليت دارد، موضوع در دستور كار پليس استان قرار گرفت.


وي افزود:ماموران پس از انجام تحقيقات گسترده موفق به شناسايي خودروي قاچاقچيان و در نهايت با هماهنگي مقام قضايي محل دپوي كالاها شناسايي و در بازرسي از آن تعداد يك ميليون و 500 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق کشف كردند.


سردار آقاخاني با بيان اينكه در اين عمليات سه نفر متخلف شناسايي شد، خاطرنشان كرد: قاچاقچيان سيگار هاي قاچاق را در خودروي حمل طيور به طور ماهرانه اي جاساز و به استان انتقال مي دادند كه در اين خصوص هر سه متهم پرونده دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، دستگیری ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.