هنرمند انیماتور کشورمان گفت:شرکت صبا بعد صنعتی انیمیشن را رشد داده و از سوی دیگر کانون پرورش فکری کودکان به هنر انیمیشن پرو بال داده است،اما همه چیز در صنعت انیمیشن نباید به "صبا "ختم شود.

جمال رحمتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در موردبرگزاری جشنواره هایی مانند "عمار"گفت:جشنواره های مختلف داخلی به ویژه در حوزه انیمیشن باید از فضای پویایی و استقلال و تکیه بر ظرفیت ها و اندوخته های هنرمندان داخلی در راستای خلق تولیدات انیمیشن ارزشی با ساختاری مطلوب برخوردار باشد.


هنرمند انیماتور کشورمان شرکت صبا را به عنوان پایگاه تولید آثار انیمیشن در کشور با حرکت مثبت در مسیر رشد فرهنگ و هنر ایرانی حامی خوبی برای هنرمندان دانست و با انتقاد از اینکه نباید بار سنگین انیمیشن تنها بر دوش یک شرکت باشد،تصریح کرد:نهاد های فرهنگی و متولیان فرهنگ و هنر به ویژه در حوزه انیمیشن باید در کنار شرکت صبا زنجیره گسترده حمایت از هنرمندان را تشکیل دهند .


این هنرمند انیماتور کشورمان با اشاره به نام مراکزی که انیمیشن کشور را در ابعادهنری و صنعتی رشد داده اند ،تصریح کرد:انیمیشن با برخورداری از دو قالب هنر و صنعت،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با پروبال دادن به بخش هنری آن و شرکت صبا با قدم برداشتن در حوزه صنعتی انیمیشن بستر را برای رشد این هنر گران فراهم ساخته اند .


رحمتی با تاکید بر این موضوع که همه چیز نباید در صنعت انیمیشن به صبا ختم شود،اظهار داشت:صنعت انیمیشن ایران با استاندارد های جهانی فاصله دارد و باید در جهت رفع ضعف‎ها و نقایص موجود برنامه ریزی‌های مدون و کارشناسی با بهره‎گیری از بهترین امکانات و تجهیزات طرح ریزی و اجرا شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.