پس از خرید نوکیا توسط مایکروسافت، ردموندی ها تمام تمرکز خود را برروی تولید تلفن های مبتنی بر ویندوزفون گذاشته اند، اما نوکیا 130 یه استثنا به شمار می رود که می تواند باعث شگفتی بسیاری از کاربران شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این تلفن 25 دلاری کوچک به یک پخش کننده ی موسیقی و رادیو اف ام مجهز شده است و می تواند ویدیوهای موجود برروی کارت حافظه را پخش کند، مایکروسافت ادعا می کند که نوکیا 130 می تواند به صورت مداوم 46 ساعت به پخش موسیقی و 16 ساعت پخش ویدیو بپردازد، همچنین باتری این تلفن می تواند به مدت 13 ساعت زمان مکالمه ی با آن را پشتیبانی کند. علاوه بر این موضوع نوکیا 130 در نسخه تک سیم و دو سیم کارت عرضه خواهد شد.

شاید این دستگاه از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری حرفی برای گفتن نداشته باشد اما موضوع جالب توجه اختلاف تولید چنین محصولی با طرز تفکر ردموندی ها در مورد توسعه ی سیستم عامل ویندوزفون و اسمارت فون های مبتنی به این سیستم عامل می باشد، البته باید به این نکته توجه داشت که گرچه بازار این تلفن ها سود پایینی دارد اما همچنان برند نوکیا در آن در حال یکه تازی می باشد که شاید به همین علت مایکروسافت تصمیم به ساخت و معرفی چنین محصولی گرفته است، این تلفن در چندین رنگ مختلف تولید شده است و در سه ماه ی جاری در بازارهای مختلف سرتاسر جهان عرضه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار