جلد دوم کتاب "ماجراهای تازه تری از نیکلا کوچولو " اثر ژان ژاک سامپه کاریکاتوریست و نویسنده مشهور فرانسوی و گوسینی با ترجمه آفاق حامد هاشمی از سوی انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ جلد دوم کتاب "ماجراهای تازه تری از نیکلا کوچولو " اثر ژان ژاک سامپه کاریکاتوریست و نویسنده مشهور فرانسوی و گوسینی با ترجمه آفاق حامد هاشمی از سوی انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

در کتاب حاضر سامپه با شخصیت معرووفش «نیکلا» حکایت ها و داستان هایی را به تصویر کشیده که در عین جذابیت های بصری، دارای مفاهیم مختلف و آموزنده ای هستند. نیکلا از جمله شخصیت های دوست داشتنی است که طرفداران بسیاری را در نقاط مختلف جهان به خود جذب کرده و شاید یکی از دلایل این موفقیت را بتوان بکارگیری زبان ساده نویسنده دانست .

این کتاب در سه فصل با نام های جشن عروسی مارتین، بویین بستنی دوست ندارد و مامان بزرگ را خوشحال کردیم ؛ تدوین شده و داستان های جذابی را برای نوجوانان از زبان نیکلا کوچولو روایت می کند.

کتاب حاضر که به شیوه ای جذاب با بهره گیری از کاریکاتورهای کمیک استریپ به قلم ژان ژاک سامپه کاریکاتوریست، تصویرگر و نویسنده فرانسوی به تحریر درآمده است، پیام های آموزنده و تاثیرگذاری را بیان می کند که می تواند برای علاقمندان به داستان و تصویرگری و همچنین کودکان و نوجوانان بسیار مفید باشد.

چاپ اول این اثرمصور، در یک هزار نسخه با قیمت 85000 ریال از سوی انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به کاریکاتور، طنز مفهومی به ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب به فروشگاه مطهری انتشارات سروش به نشانی: خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی: خیابان انقلاب اسلامی، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش مراجعه یا با تلفن ۶۶۹۷۹۰۳۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان پذیر است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار