باید بدانیم آنچه امروز ممکن است خدای ناکرده به انقلاب اسلامی‌ ما ضربه بزند فقط هواپرستی‌ها و خودخواهی‌ها و بی عدالتی‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، در هر کشوری شناخت اسطوره‌های مقاومت برای نسل‌های آینده یک ضرورت است.

آشنایی با اسطوره‌های شهادت و مقاومت ایران اسلامی که ویژگی منحصر به فرد ایمان و معنویت را با آمادگی رزمی و دفاعی خود تلفیق کردند برای نوجوانان و جوانان کشورمان، جذاب و مفید است.

به همین منظور  باشگاه خبرنگاران در نظر دارد تا با انتشار سلسله گزارشاتی از وصیت‌نامه شهدا، در عرصه شناخت این اسطوره‌ها کمک شایانی کرده باشد.

باشد که در تفهیم روحیه مقاومت برای نسل‌های آینده تلاش بیشتری صورت گیرد... 

فرازی از وصیت‌نامه "جانباز شهید احمد بابکان"، فرمانده محور عملیاتی جزایر مجنون ( لشکر سیدالشهدا(ع) ) :

باید بدانیم که سه چیز انسان را بهشتی و جهنمی‌ می‌کند:
 
1- تفکر
 
2-سکوت
 
3-کلام
 
هر نگاهی نیست در او سودی، و هر کلامی‌ کم نیست در آن یاد خداوند، پس او تقوی است، و سکوتی که در آن فکر نباشد پس غفلت است، پس خوشا به سعادت کسی که نظر او عبرت است و در سکوتش فکر کردن باشد و حرف زدنش ذکر خدا باشد، گریه کند بر خطایش و مردم از او در امان باشند. (بابت چشم و زبان و ...) و باید بدانیم آنچه امروز ممکن است خدای ناکرده به انقلاب اسلامی‌ ما ضربه بزند فقط هواپرستی‌ها و خودخواهی‌ها و بی عدالتی‌ها خواهد بود. بکوشید همه تابع حق باشید و از تفرقه‌اندازی‌ها دوری کنید و باید سعی نماییم تا تمامی‌ خواسته‌هایمان را بر خواسته‌های خداوند تبارک و تعالی منطبق گردانیم و همیشه توکل به خداوند و توسل به ائمه (ع) که امکان‌پذیر می‌باشد، داشته باشیم.

* شادی روح شهدای اسلام صلوات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار