مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف از چاپ کتابچه وارثان عترت با موضوع تکریم و تجلیل از امامزادگان و پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی وهابیت در شمارگان 50 هزارنسخه خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی تبریزی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در امامزادگان کشور در حال برگزاری است ، گفت : برای اجرای این طرح سه کتاب با عنوان نشاط معنوی ویژه مبلغان اعزامی به امامزادگان در 3 هزار نسخه برای مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و جوانان به چاپ رسید.

وی با بیان اینکه کتاب سوژه های سخن نوشته حجت الاسلام ماندگاری از دیگر کتاب های چاپ شده در این طرح برای مبلغان است ، افزود : کتاب های چراغ ابدی، مهمانی ، اجازه آی اجازه و هدیه های آسمانی هم به همراه CD در 10 هزار شمارگان برای کودکان به چاپ رسیده است.

موسوی تبریزی اضافه کرد : پوستر طرح های نشاط معنوی، مهر تحصیلی ، مهر تندرستی و «تکریم و بزرگداشت امامزادگان از سوی این مجتمع طراحی و برای چاپ و بهره برداری به سراسر کشور ارسال شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه کتابچه وارثان عترت در 50 هزار نسخه ویژه روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان به چاپ خواهد رسید ، تصریح کرد : این کتاب با موضوع تکریم و تجلیل از امامزادگان کشور و پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی وهابیت در خصوص امامزادگان به چاپ خواهد رسید و همچنین مجموعه تابلوهای نمایشگاهی با همین عنوان در 25 تابلو آماده شده است.

وی با بیان اینکه کلیپ های صوتی و تصویری و نرم افزارهای آندرویدی از سوی این مجتمع طراحی می شود ، گفت : بنا داریم از این پس برای مجموعه های نمایشگاهی و کتاب های چاپ شده این مجتمع بارکد آندرویدی طراحی کنیم تا علاقه مندان آن ها را در گوشی های خود دانلود کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اوقاف ، شبهات ، کتابچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار