جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی این استان در راستای تعاملات علمی، ارج نهادن به مقام تحقیق و پژوهش و نشر علم و دانش، تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، این تفاهم نامه به امضای سرهنگ محمد اقبالی، رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان البرز و دکترسیدعلی‌اکبر هاشمی راد، رئیس جهاد دانشگاهی این استان رسیده است.

«تعاملات علمی و ارج نهادن به مقام تحقیق و پژوهش»، «نشر علم و دانش»، «گسترش همکاری‌های علمی و تخصصی به منظور تعالی و ارتقای  سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی» از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه می‌باشد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، «همکاری علمی، تخصصی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه نظم و امنیت کشور»، «تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی، پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی»، «همکاری در برگزاری همایش‌ها، سمینارها، اتاق فکر و نشست‌های علمی و پژوهشی»، «همکاری متقابل در خصوص حمایت مادی و معنوی از انجام و اجرای طرح‌های تحقیقاتی»، «تبادل دستاوردهای علمی منتشر شده از جمله: کتاب‌ها، مقالات، مجلات و نشریات»، «گسترش همکاری‌های دوجانبه در خصوص تحقیقات کاربردی با رویکرد انتظامی و استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری متقابل» از جمله محورها و سرفصل‌های قابل همکاری است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار