موفقیت در زندگی لازمه داشتن دانش بالا،‌ثروت زیاد، قدرت و مقام اجتماعی نیست بلکه موفقیت یعنی ساختن امروز برای فردایی بهتر.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کار یکی از عواملی که در زندگی خیلی مهم است ولی شاید کمتر به آن توجه می‌شود.عامل کار و تلاش است تلاش، بیشترین اهمیت را در سازندگی دارد. 

هامیلتون هولت می‌گوید: هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی‌آید، شما راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار تلاش و کار مستمر است. وقتی که به نتیجه کار و زحمت و توجه می‌کنیم می‌بینیم که نتیجه کار تنها خلاصی از فقر و گرسنگی نیست بلکه چندین چیز دیگر هم به دنبال دارد از جمله اینکه کاربر عزت و شخصیت انسان می‌افزاید و احساس احترام به ذات و اعتماد به شخصیت در فرد ایجاد می‌کند، اما در مقابل تلاش و کار بی کاری اثرات منفی فراوانی بر زندگی انسان می‌گذارد. 

کار و تلاش یکی از مهم ترین هدف‌های بشری است که می‌بایست آن را تحقق دهد و در قرآن کریم نیز بارها به آن تأکید شده بدون کار و تلاش هیچ موفقیتی کسب نمی‌شود فرد موفق کسی است که به آرزوهای خود برسد و در درون رضایت خاطر احساس کند که این خود حاصل تلاش و کوشش مداوم در زندگی است.
 
همه به یاد داشته باشیم همواره خواستن توانستن است خواستن نه به معنای میل داشتن و آرزو کردن بلکه به معنای عمل کردن است خواستن یعنی اراده کردن و یک فرمان درونی است که عمل به آن موفقیت را به بار خواهد آورد. 

انتهای پیام / 
برچسب ها: تلاش ، دگرگون ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار