سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند انتظارات انجمن را در امر پشتوانه سازی و هدایت تیم ملی نوجوانان کشورمان برآورده کند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  توما ایروکاوا که برای آموزش به بازیکنان آتیه دار و شناسایی چهره های مستعد نوجوانان ایران به کشورمان سفر کرده است پس از ورود به ایران در محل انجمن با علیرضا ادیب رییس انجمن دیدار داشت و در جلسه ای با حضور سایر مسئولان انجمن شرکت نمود.

توما با اظهار خوشحالی از اینکه دوباره فرصتی ایجاد شده تا به ایران سفر کند اظهار امیدواری کرد در مدت حضور در ایران بتواند بر اساس خواسته های انجمن ضمن استعدادیابی و هدایت تیم ملی نوجوانان ایران ، در پیشرفت بیس بال و سافت بال ایران موثر واقع شود.

علیرضا ادیب رییس انجمن نیز با اشاره به سوابق و تجربه توما در این ورزش و همچنین حضور وی در کشورهای مختلف از سرمربی تیم ملی نوجوانان خواست با توجه به اهمیت مسابقات بین المللی در راستای کسب تجربه و حرفه ای شدن تیم های بیس بال و سافت بال ایران برای حضور تیم های ایران در مسابقات بین المللی تلاش نماید.

ادیب همچنین با اشاره به جایگاه و اهمیت بیس بال در ژاپن گفت: امیدوارم حضور توما در ایران شروع همکاری و ارتباط بیشتر ایران و ژاپن برای رشد و گسترش بیس بال و سافت بال در کشورمان باشد.

سرمربی ژاپنی تیم ملی نوجوانان به مدت 5 ماه در کشورمان حضور خواهد داشت و با سفر به 13 استان ضمن آموزش به تیم های استانی به استعدادیابی نوجوانان این استان ها خواهد پرداخت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیس بال ، سرمربی ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار