قم/

افزایش 260 هزار نفر برای سالن‌های ورزشی قم

دبیر ستاد اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: 335 کانون در قالب برنامه‌های فرهنگی، 10 هزار نفر را به استخرهای استان اعزام و هزار و 200 سانس سالن ورزشی را برای 260 هزار نفر ساماندهی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت‌الاسلام اسدالله کریمی با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اظهار کرد: برنامه‌های دبیرخانه برای اوقات فراغت دو دسته بودند، برنامه‌های تفاهمنامه‌ای و ستادی که برنامه‌های تفاهمنامه‌ای انجام شده و برنامه‌های ستادی بعد از ماه رمضان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش و پژوهش 13 عنوان برنامه طراحی شد که شامل اندیشه‌های آسمانی، اعزام استاد برای آموزش، تلاوت نور، خانه‌های نور، جشنواره پژوهش اندیشه پویا، آموزش دوره مقدماتی و پیشرفته خبرنگاری، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و نخستین جشنواره ملی مسجد رسانه خدا، است.

کریمی با اشاره به حضور 800 نفر در برنامه خانه‌های نور تصریح کرد: با توجه به آموزش‌های پیشرفته قرآنی در این برنامه 800 نفر در کانون‌های مساجد استان فعالیت تخصصی قرآنی خواهند داشت.

وی گفت: در حوزه فرهنگی و هنری 335 کانون در قالب برنامه‌های فرهنگی 10 هزار نفر را به استخرهای استان اعزام کرده و هزار و 200 سانس سالن ورزشی را برای 260 هزار نفر ساماندهی می‌کنند.

قا‌ئم‌مقام دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به هماهنگی‌ با اداره آموزش و پرورش برای استفاده از مدارس به عنوان فضای آموزشی اظهار کرد: تا پایان اوقات فراغت جشنواره ورزشی با همکاری شهرداری و ورزش همگانی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، سالن ، ورزشی ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.