معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22گفت: به منظور پر بار کردن روزهای تابستانی جوانان و نوجوانان و اجرای طرح تامین اوقات فراغت ، برنامه های ویژه ای را در روزهای بلند تابستان برگزار می شود .

 حسین هوشیار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود:اداره سلامت منطقه با مشارکت در اجرای طرح تامین اوقات فراغت در 3 مدرسه و یک هنرستان برای مقاطع تحصیلی دبیرستان و راهنمایی، بیش از یک هزار و 240 نفر ساعت آموزش برای جوانان و نوجوانان با موضوعاتی همچون دوره های آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر با تاکید بر بیماری های ایدز و هپاتیت همچنین کمک های اولیه و امداد و نجات، مهارت های زندگی، مشاوره روانشناسی و تحصیلی ، مهارت "نه" گفتن با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد و استعمال دخانیات  درنظر گرفته که همزمان با شروع این طرح از ابتدای تابستان در حال اجراست و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

وی تصريح كرد:دوره جوانی به دلیل ویژگیهایی که دارد به عنوان یکی از دورانهای مهم و حساس زندگی هر فرد به شمار می رود و دوره آغاز فعالیت، سازندگی و بالندگی و زمينه اي مناسب براي برداشتن گامهاي بلند است.

وي گفت: فرد در دوران جوانی با شناخت استعدادهاي خود به اين باور مي رسد که شخصيتي وسيع و قابل تغيير و تحول دارد. از این رو مسئولان و مدیران شهری با توجه و اهتمام جدی به این گروه سنی به ایجاد فرصت هایی برای توانمند کردن آنان در عرصه اخلاق ، اندیشه و کسب مهارت و تجربه اندوزی اقدام کرده اند.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار