با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش وپرورش در اردوگاه کشوری شهید بهشتی و اعلام نتایج بخش پسران پرونده دوره سی و دوم مسابقات فرهنگی دانش آموزان کشور بسته شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی دانش آموزان کشور که علاوه برمعاون وزیر مهدی علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، محمدحسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، زهرا مظفر معاون فرهنگی اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش حضورداشتند از نفرات اول تا سوم رشته های داستان نویسی ، مطالعه و تحقیق، بازی های رایانه ای، شعر، وبلاگ نویسی و نشریه الکترونیکی بخش پسران با اهدا لوح یاد بود، تندیس و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این بخش دارندگان 37 مقام اول 34 مقام دوم و 37 رتیه سوم در رشته های مختلف تندیس لوح تقدیر و جوایز خود را از دست معاون وزیر دریافت نمیدند همجنین در جدول دارندگان بیتشرین رتبه های اول استان های مازندران اصفهان و زنجان و قم به ترتیب با کسب 8، 6 و 4 عنوان رتبه های اول را به خود اختصاص دادند.

همچنین در جدول بیشترین تعداد نفرات برگزیده مسابقات نیز استان گیلان با 15 عنوان اول، استان آذربایجان شرقی و فارس هرکدام با 12 عنوان در جایگاه دوم و استان مرکزی در 11 عنوان برگزیده در جایگاه سوم قرار دارد.

انتهای پیام /
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار