معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان از نصب دوربين هاي نظارت تصويري تا مهرماه سال جاري در محدوده طرح ترافيك اصفهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، عليرضا صلواتي با اشاره به اينكه طرح محدوده زوج و فرد ترافيك در اصفهان براي مديريت تقاضا، كاهش ترافيك در هسته مركزي شهر و كاهش آلودگي هوا اجرايي شد اظهار داشت: اجراي اين طرح با مشكل مواجه بود و اگرچه در ابتدا اين محدوده كه هسته مركزي شهر اصفهان را در بر مي گرفت پليس راهور كنترل و اعمال قوانين مي شد ولي از سال گذشته كنترل هوشمند اين محدوده مورد توجه قرار گرفت.

وي اذعان داشت: خردادماه امسال مناقصه انتخاب پيمانكار اين طرح برگزار شد و پس از آن پيمانكار انتخاب و قراردادي به مدت ۶ ماه با اين پيمانكار منعقد و قرار شد در كمتر از ۶ ماه محدوده زوج و فرد به دوربين هاي نظارت تصويري مجهز شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با بيان اينكه ۲۶ نقطه ورودي شهر به محدوده زوج و فرد ترافيك براي نصب شناسايي شده است گفت: دوربين هاي خريداري شده اكنون به شهرداري تحويل داده شده است كه اين هفته دوربين هاي نظارت تصويري در اولين نقطه اين محدوده به صورت آزمايشي نصب مي شود.

صلواتي با بيان اينكه بر اساس قرارداد بايد محدوده طرح زوج و فرد ترافيك اصفهان تا آذرماه به دوربين هاي نظارت تصويري مجهز شوند بيان داشت: تلاش مي كنيم تا مهرماه و قبل از سرد شدن هوا و رويارويي با معضل آلودگي هوا محدوده طرح زوج و فرد ترافيك اصفهان به دوربين هاي نظارت تصويري مجهز شود.

وي افزود: با اجرايي شدن اين طرح كه ۵ ميليارد تومان براي آن سرمايه گذاري شده است شاهد روان تر شدن ترافيك در هسته مركزي اصفهان باشيم.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان تصريح كرد: با نصب دوربين هاي نظارت تصويري در محدوده زوج و فرد ترافيك اين محدوده تحت پوشش دوربين ها و مركز كنترل و ترافيك اصفهان قرار مي گيرد.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، طرح ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.