مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از انجام 355 مورد بازدید فنی و آزمون از واحدهای تولیدی و خدماتی استان طی تیر ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،منصور جلایر اظهار داشت: بازدیدهای فنی اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی توسط اداره‌کل و شرکت‌های تایید صلاحیت شده در استان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به بازدیدهای فنی توسط اداره کل استاندارد استان در طول تیر ماه، گفت: در این مدت 355 مورد بازدید فنی و آزمون از واحدهای تولیدی و خدماتی فعال در استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بازدیدهای فنی و آزمون‌های انجام شده در راستای نظارت بر شیوه فعالیت واحدهای تولیدی، خدماتی و ... انجام می‌گیرد.

جلایر با اشاره به انجام 155 مورد بازدید و بازرسی فنی در این مدت، گفت: در همین راستا 95 مورد از واحدهای تولیدی استان و 44 مورد از واحدهای خدماتی آن مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

وی همچنین به بازدید از هشت مورد از تأسیسات گاز پرکنی و هشت مورد از آزمایشگاه‌های همکار اشاره کرد و افزود: این بازدیدها در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شوند.

جلایر با اشاره به آزمون 200 نمونه اخذ شده از واحدهای تولیدی، مراکز عرضه و گمرک در آزمایشگاه‌های اداره کل و آزمایشگاه‌های تأیید صلاحیت شده(همکار) در طول تیر ماه امسال، گفت: از این تعداد 54 نمونه آزمون شده مطابق با استاندارد نبوده است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های همکار در این زمینه مورد تایید اداره‌کل استاندارد استان هستند، تصریح کرد: آزمایشگاه‌های مستقر در این اداره‌کل شامل آزمایشگاه‌های مواد غذایی، میکروبیولوژی، مصالح ساختمانی، صنایع شیمیایی، آزمایشگاه بسته‌بندی، سلولزی و ... هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.