رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: اهالی رسانه قزوین دارای روحیه حقیقت جویی و نقد منصفانه و سازنده هستند و بیش از ۷۰درصد آنها در بسیج رسانه عضویت دارند.


محمد سرباز صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان قزوین این خبرگزاری را از جمله رسانه های حرفه ای و تاثیرگذار عنوان کرد که با وجود اینکه به تازگی به عرصه اطلاع رسانی کشور وارد گردیده است، اما از جایگاه شایسته ای در بین رسانه ها برخوردار است.

وی با یاد کردن از همکاری و همراهی مدیران و دست اندرکاران خبرگزاری تسنیم در استان قزوین، این مجموعه را متشکل از نیروهای ارزشی و ولایی دانست و به عضویت عوامل و مدیران آن در شورای مرکزی بسیج رسانه استان و نیز فعالیت در برنامه های بسیج رسانه اشاره کرد.

سرباز ابراز امیدواری کرد که رسانه ها با انعکاس درست اخبار و نقد صحیح ، بیش از گذشته در راستای توسعه استان گام بردارند و با اطلاع رسانی دقیق و طرح مشکلات مردم حلقه وصل امانتداری بین مردم و مسئولان نظام در راستای رفع مشکلاتجامعه باشند.

وی با اشاره به نحوه عضویت خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه استان از عضویت بیش از دو سوم فعالان رسانه ای استان در این سازمان خبر داد و از خبرنگاران علاقمند به همکاری با سازمان بسیج رسانه خواست که با مراجعه به سایت سازمان از فعالیت ها و خدمات آن اطلاع یابند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: مهم ترین برنامه آتی سازمان بسیج رسانه استان را برگزاری دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی در حوزه رسانه عنوان و ابراز امیدواری کرد که دوره های یاد شده مورد توجه جامعه رسانه ای واقع شود.

برچسب ها: فعالان ، رسانه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.