کارشناس فوتبال گفت: بازی تیم‌های استقلال و سپاهان، به دلیل اینکه این دو تیم در لیگ امسال در سطر اول قرار دارند، از جذابیت خاصی برخوردار است.

رضا کرمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از بازی دو تیم استقلال و سپاهان افزود: این دو تیم در بازی‌های لیگ چهاردهم در دو هفته اول توانستند از امتیاز‌های خوبی برخوردار شوند و عملکرد بهتری نسبت به تیم‌های دیگر داشته‌اند‌، به همین خاطر بازی این دو تیم می‌تواند بازی دیدنی باشد، چرا که این بازی برای دو تیم می‌تواند از حساسیت زیادی برخوردار باشد و هر دو تیم تلاش می‌کنند که در این بازی به پیروزی برسند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: تیم پرسپولیس در لیگ امسال از ترکیب خوبی برخوردار است و می‌توانست عملکردی بهتر از خود در بازی‌ها نشان بدهد ولی با باختی که در دو هفته اول لیگ برایش اتفاق افتاد، باعث شد شوک زیادی به تیم و همچنین بازیکنان وارد شود و این مسئله باعث افت این تیم در لیگ چهارم شد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ذوب آهن تیمی است یک دست و همه بازیکنان در بازی با هم هماهنگ هستند و همین دلیل باعث می‌شود که این تیم شانس بیشتری برای برد در این دیدار داشته باشد.

وی همچنین درباره اینکه آیا اختلاف سیاسی و رحیمی که می‌تواند در تیم پرسپولیس تاثیر گذار باشد یا خیر بیان کرد: اختلاف در اول فصل صد درصد می‌تواند بر روی بازیکنان تاثیر ویژه‌ای بگذارد و مسئولین باید هرچه سریعتر نسبت به رفع این اختلافات تلاش کنند،‌ چرا که پرسپولیس لایق برنده شدن می‌باشد و نباید این اختلافات باعث شود این تیم به پیروزی نرسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار