مدیرکل زندان های استان کردستان از بازگشت ۸ تن از زندانیان جرائم غیر عمد زندان مرکزی سنندج به آغوش خانوده هایشان با کمک ۲ خیر کردستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج،  گرجی زاده گفت:‌ باز هم شاهد روحیه گذشت و فداکاری در میان خطه خونگرم مردم کردستان بودیم و این بار 2 خیر کردستانی با کمک 520 میلیون ریالی خود زمینه آزادی 8 زندانی جرایم غیر عمد را فراهم کردند.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه کردستان، با بیان اینکه خیرین استان بزرگترین حامی و پشتیبان زندان های کردستان در کمک به حل مشکلا زندانیان و خانواده های آنها هستند،افزود: امیدواریم این نوع کمک ها روز به روز افزایش یابد تا بدین ترتیب بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیر عمد را به آغوش گرم جامعه بازگردانیم.

مدیرکل زندان های کردستان خاطر نشان کرد: یکی از این خیرین که خواست نامش فاش نشود با پرداخت مبلغ 210 میلیون ریال از زکات سالانه خود در این کار خیر شرکت و به تنهایی 2 زندانی را از زندان آزاد کرد.

گرجی زاده در پایان گفت:‌ خوشبختانه زندان های استان کردستان در بسیاری از حوزه ها به خصوص حوزه های فرهنگی و قرآنی با همکاری و تعامل میان زندان های استان و دستگاه قضا در سطح کشور نمونه است.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: جرائم ، زندان ، خیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.