رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در خصوص احتمال تغییر برنامه بازی‌های لیگ برتر گفت: اگر حوادث غیر قابل پیش بینی از جمله سفر رئیس جمهور به یکی از استان‌های کشور اتفاق بیافتد احتمال تغییر در زمان بازی‌ها ی هفته هجدهم وجود دارد.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به بازی‌های نیمه نهایی جام حذفی اعمال تغییر در هفته هفدهم وجود دارد، اگر حوادث غیر قابل پیش بینی از جمله سفر رئیس جمهور به یکی از استان‌های کشور اتفاق بیافتد احتمال تغییر در زمان بازی‌ها ی هفته هجدهم وجود دارد.
 
بهروان در ادامه بیان کرد: به هر حال راهیابی تیم ملی به مراحل پایانی جام باشگاه‌های آسیا در استرالیا و حضور چند تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا باعث می‌شود که تغییراتی از هفته هجدهم به بعد در برنامه بازیها صورت بگیرد.
 
 وی درباره تعطیلی 52 روزه نیم فصل اول گفت: تیم ملی 51 روز در اردو به سر می‌برد و بعد از اردو هم جام ملت‌های آسیا در استرالیا را پیش رو دارد به هر حال ما ده روز از فیفا دی ها را از تیم ملی در ابتدا فصل  گرفتیم و 10 روز هم به تیم ملی می‌دهیم تا آماده بازی‌های آسیایی شود.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: به هر حال ما در تقویم بازی‌های لیگ برتر هم منافع باشگاه‌ها و هم منافع تیم ملی را لحاظ کردیم. همچنین بازی‌های جام حذفی هم در برنامه بازیها در نظر گرفتیم.
 
 وی درباره تغییر محل بازی استقلال اهواز مقابل نفت تهران به ورزشگاه تختی اهواز گفت: هیات فوتبال استان خوزستان نامه‌ای به سازمان لیگ داده که نور ورزشگاه تختی را درست کردند و قرار است که بازی هفته سوم را در این ورزشگاه برگزار کنند.
 
بهروان در ادامه بیان کرد: معلوم نیست چه بلایی به سر چمن ورزشگاه غدیر اهواز آوردند و خوب از این چمن نگهداری نکردند که وضعیت چمن این ورزشگاه اسفبار و تاسف برانگیز شده است.
 
وی تصریح کرد: مسئولان ورزش خوزستان پیمانکار را مقصر اصلی چمن نامناسب ورزشگاه غدیر اهواز معرفی کردند. به هر حال آنها باید یک ناظر می‌گذاشتند تا کارهای پیمانکار را بررسی کنند اما اینکار را نکردند.

بهروان بیان کرد: ناظران AFC ورزشگاه تختی را به عنوان محل برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا قبول نمی‌کنند. مسئولان اهواز باید نور ورزشگاه تختی را درست کنند تا تیم‌هایشان بتوانند در آنجا بازی کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: به هر حال ما به مسئولان هیأت فوتبال اهواز هشدار دادیم که اگر نتوانند وضعیت دو ورزشگاه غدیر و تختی اهواز را درست کنند آن وقت باید در ورزشگاه‌های همجوار اهواز همچون آبادان بازی‌هایشان را برگزار کنند.

بهروان بیان کرد: همچنین اداره کل تربیت بدنی خوزستان، هیأت فوتبال اهواز و مدیران دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان همه باید کمک کنند تا ورزشگاه غدیر اهواز را درست کنند چرا که آن وقت تیم‌های خوزستانی متضرر می‌شوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در خصوص ورزشگاه تختی اهواز گفت: اگر ورزشگاه تختی از لحاظ امنیتی، ‌نور و رختکن درست شود آن وقت تیم‌های خوزستانی در این ورزشگاه میزبان تیم‌ها خواهند بود و مسئولان در این مدت می‌توانند چمن ورزشگاه غدیر اهواز را درست کنند.

بهروان درباره فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی گفت: به هر حال بلیت الکترونیکی الزام AFC است و ما هم باید آن را اعمال کنیم. همچنین قرار است چند بار جلسه در این باره بگذاریم تا بلیت الکترونیکی در بین هواداران جا بیفتد و آنها در خانه‌هایشان بلیت الکترونیکی بخرند.

وی در پایان درباره باشگاه‌هایی که سقف بودجه را رعایت نکردند بیان کرد: به باشگاه‌هایی که از سقف بودجه عدول کردند مهلتی داده شده تا سقف بودجه‌شان را کاهش دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، ورشگاه ، عدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار