معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:‌ همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سطح استان اردبیل بیش از 355 طرح‌ عمرانی، تولیدی و خدماتی به بهره‌برداری‌ می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی آذرنژاد از بهره‌برداری و افتتاح 355 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر2 میلیارد و 200 میلیون ریال در هفته دولت در سطح استان اردبیل خبر داد.

وی گفت: تعدادی از طرحها در سطح شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و شهرداران و تعدادی نیز از طریق دهیاران تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اکثریت این طرحها در زمینه‌های بهسازی روستایی، احداث راه و مدارس، برق و گازرسانی به روستاها، طرحهای شهری و مخابراتی و همچنین آب روستایی و شهری است.

آذرنژاد با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرحهای عمرانی افزود: تلاش می‌شود هرگونه نقص در مورد تکمیل طرحهای قابل افتتاح در هفته دولت برطرف شود و این طرحها همزمان با این هفته با حضور مسئولان استانی به مرحله بهره‌برداری برسند.

وی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر انعکاس خدمات خود به مردم در راستای تبیین سیاست‌ها و رویکرد دولت امید و تدبیر تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.