مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت هفت پروژه با اعتبار 192 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مسعود مالکی اظهار داشت: در هفته دولت 101 کیلومتر از باند دوم بزرگراه شامل 12 کیلومتر ورودی بیرجند، 17 کیلومتر حدفاصل خضری، قاینات، 67 کیلومتر محور فردوس، دیهوک و راور و پنج کیلومتر محور خوسف، خور به بهره‎برداری می‎رسد.

وی تصریح کرد: برای راه‎اندازی باند دوم بزرگراه 62 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

افتتاح 120 کیلومتر راه روستایی در خراسان‎جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از افتتاح 120 کیلومتر راه روستایی در قالب 20 روستا در استان خبر داد و یادآور شد: برای افتتاح‎ این راه‎ها مبلغ 12 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مالکی با بیان اینکه برای راه‎اندازی سوله مدیریت بحران واقع در فرودگاه بیرجند 480 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: زیربنای این سوله 960 متر مربع بوده و در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

وی از راه‎اندازی مرکز مدیریت راه‎های اداره کل راه و شهرسازی استان با زیربنای 100 متر مربعی در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه 200 میلیون تومان است و این مرکز دارای دکل 50 متری خود ایستا برای ارتباط بی‎سیم، اتاق خواب و تمامی امکانات لازم و ضروری در مواقع بحران است.

بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر راه‎اندازی می‎شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت 3 هزار و 190 واحد مسکن مهر شهری افتتاح می‎شود، افزود: این واحدها شامل 2 هزار و 70 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، یک‎هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 120 واحد در بافت فرسوده شهری استان است.

مالکی از راه‎اندازی یک باب درمانگاه در سایت مسکن مهر قاینات به مساحت 535 متر مربع خبر داد و اضافه کرد: برای راه‎اندازی این درمانگاه بالغ بر 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این درمانگاه با مشارکت حدود 20 درصدی دانشگاه علوم پزشکی آماده تحویل به این دانشگاه برای تجهیز است.

افتتاح سالن ورزشی در مسکن مهر شمال شهر بیرجند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه یک باب سالن ورزشی در سایت مسکن مهر شمال شهر بیرجند آماده افتتاح است، یادآور شد: برای راه‎اندازی این سالن بالغ بر 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مالکی خاطرنشان کرد: مبلغ 300 میلیون تومان از اعتبارات سالن ورزشی از محل اعتبارات راه و شهرسازی و مابقی با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، پروژه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.