هشتمین کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد از 19 الی 21 شهریور ماه به همت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،علی فرهودیان، رئیس مرکز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست بررسی و ارزشیابی مقالات رسیده به هشتمین کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد که با حضور ریاست دانشگاه و نمایندگانی از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف و ... برگزار شد از تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه کنگره خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به 1320 مقاله رسیده به دبیرخانه کنگره افزود: بیولوژی اعتیاد، ژنتیک و اپی‌ژنتیک، تشخیص و سنجش اعتیاد، مصرف الکل و عوارض آن، اعتیاد در زنان، درمان و بازتوانی در اعتیاد، پژوهش در اعتیاد و اپیدمیولوژی مصرف مواد را بخشی از محورهای کنگره کنگره عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست بررسی و ارزشیابی مقالات رسیده هشتمین کنگره بین‌المللی اعتیاد از حضور بیست شرکت کننده خارجی و همچنین کارگاه‌های متعدد در خصوص متامفتامین‌ها، فراتحلیل در اعتیاد، بیماری‌های همراه روانپزشکی اعتیاد، روش تحقیق جامعه ایران در اعتیاد و همچنین روش عملیاتی سازی نتایج پژوهش در ساختار کشور خبر داد.



انتهای پیام/

برچسب ها: مقاله ، اعتیاد ، ارزشابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.