وزیر صنعت،‌معدن و تجارت گفت: طبق آمار کیفیت خودروهای داخلی هرسال در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌ محمدرضا نعمت زاده امروز در حاشیه نشست تخصصی صنعتی و تجاری دولت در بسته خروج از رکود با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر سه میلیون کسبه و 500 تا 700 هزار واحد صنفی که فاقد مجوز رسمی هستند در کشور فعالیت می‌کنند،‌اظهار داشت: در مرحله نخست باید به این واحدها رسمیت دهیم چون نمی‌توانیم از کالاهای قاچاق مالیات دریافت کنیم،‌همچنین باید تمام واحدهای صنعتی به دستگاه پز مجهز شوند.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در خصوص صنعت خودرو داخلی افزود: طبق آمار کیفیت خودروهای داخلی هرسال در حال افزایش است.

به گفته وی اعمال تحریم ها باعث شد تا قطعات مناسب و با کیفیت در اختیار تولیدکنندگان قرار نگیرد همین موضوع تولید نهایی خودرو را با مشکلاتی همراه نموده است.

وی افزود: حتی‌الامکان خودروسازان کشور از قطعات متفرقه در محصولات خود استفاده نمی‌کنند.

نعمت‌زاده با بیان اینکه تا یک سال گذشته خودروها با استاندارد یورو2 تولید می‌شدند گفت: از مهرماه امسال براساس تصمیمات صورت گرفته تمام خودروها مجهز به استاندارد یورو4 خواهند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، خودرو ، کیفیت ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
خخخخخخخخخخخخخخ...

خیلی خندیدیم بازم از این جک ها بزارید مردم روحیشون عوض شه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
آره کیفیتشون خیلی رفته بالا از پارکینگ ماشینو گرفتم بردم تعمیرگاه فرمونشو درست کنن گفتن این صداها عادیه گفتم کولرشو درست کنین گفتن پنلش باید عوض بشه که قطعه نداریم درخواست قطعه میکنیم الان یک ماه از اون درخواست گذشته خبری نشده . یادمه یه لیفان دو هفته منتظر قطعه بود کلی بوق کرنا کردن که قطعه ماشینای چینی پیدا نمیشه اما برای آشغالهای تولید ایران همه خفه میشن حرف نمیزنن یعنی همه یه جورایی تو غارت ملت سهیمن ..
آخرین اخبار