حافظی گفت: قرار گیری انبار نفت تهران در اطراف منازل مسکونی تبدیل به یک تهدید برای مردم این منطقه شده و بارها شاهد واژگونی تانکرهای سوخت در این منطقه بوده ایم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران در بخشی از ارائه گزارش عملکرد گزارش یک ساله این کمیسیون با اشاره به قرار گیری انبار نفت تهران در اطراف منازل مسکونی که تبدیل به یک تهدید برای مردم این منطقه شده است انبار نفت تهران در کنار منازل مسکونی قرار گرفته و متاسفانه بارها شاهد بوده ایم که تعدادی تانکرهای سوخت در این محل واژگون شدند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: این موضوع یک تهدید بزرگ برای منازل مسکونی اطراف محسوب میشود که امیدواریم پیش از رخ دادن اتفاقی ناگوار تمهیداتی برای انتقال این انبار به خارج از شهر تهران اندیشیده شود.

حافظی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تعطیلی کارخانه روغن نباتی قو و پیگیریهای آن اظهار داشت: متاسفانه علی رغم احساس آلودگی این کارخانه دستهای پشت پرده دولتی برا ی جلوگیری از تعطیلی این کارخانه وجود دارد.

وی افزود: این موضوع می‌تواند سلامت مردم تهران را تهدید کند و امیدواریم با انجام اقداماتی 300نیرو ی این کارخانه را که می توانند بازنشسته شوند از این طریق بازنشسته کنیم و مابقی را در سایر مکانها مورد استفاده قرار دهیم.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شهر تهران در ادامه با اشاره به پرونده بوستان مادر و تداوم ساخت و سازها در آن اظهار داشت: این علی رغم دستور توقف شورای شهرسازی و معماری و هنوز عناد و سرپیچی در این زمینه وجود دارد و نمی دانم چه کسی باید پاسخگو باشد.

حافظی در ادامه خطاب به افرادی که عنوان می کنند بوستان مادر فاقد تابلویی است که معرفی کننده آن باشد با ارائه تصویری در شورا که نمایانگر تابلوی این بوستان بود اظهار داشت: مطابق این تابلو این مورد بیانگر آن است که این مکان متعلق به یک فضای سبز است.

وی در ادامه به فضای 680هکتاری بوستان ولایت اشاره نمود و افزود: تنها 68 هکتار از این فضا به صورت کمربند فضای سبز درآمده ضمن اینکه  قرار بود 62 هکتار آن به کانون فرهنگی اجتماعی تبدیل شود.

انتهای پیام/  
برچسب ها: انبار ، نفت ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار