طرح ارتقاء کیفیت زندگی بانوان در قالب 9 جلسه کارگاه در هر محله از 26 محله و در تمام سطح نواحی منطقه یک از مرداد ماه سال جاری لغایت مهرماه برگزار می‌شود.

مریم کوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: یک جلسه برگزاری کارگاه عمومی، یک جلسه کارگاه تخصصی کلیه دختران و زنان منطقه یک 2 جلسه کارگاه‌های آموزش مرحله اول کارگاه تسهیل گری، 2 جلسه کارگاه‌های هم اندیشی و تقسیم وظایف با ذینفعان،‌دست اندرکاران و حامیان در نواحی، 3 جلسه مرحله دوم کارگاه‌های تسهیل گری در محله (اجرای فعالیت اجتماع محور،‌محور خدمت جهت بهبود زندگی بانوان) هم اجرای پروژه‌هایی که در کارگاه‌ها مقرر است انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این کارگاه‌ها توان افزایی و ارتقاء ظرفیت و قابلیت‌های بانوان در زمینه اهداف مولفه‌های عینی و ذهنی کیفیت زندگی،‌ افزایش مشارکت در سطح محلات منطقه و توسعه فرصتها، خدمات اجتماعی و بسترسازی فرهنگی-اجتماعی ویژه بانوان است.

*جشنی ویژه دختران در منطقه یک برگزار می‌شود
 
کوهی در ادامه گفت: در مدرسه دخترانه شهید صادقی جشنی ویژه دختران مورخ 16 شهریور ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 به نشانی خیابان ولیعصر خیابان شهید فلاحی،‌خیابان فیروزکوه و خیابان نیاز زاده برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مدرسه حاج علی زرگر کاشانی واقع در شریعتی خیابان سهیل، کوچه مدرسه جشن ویژه دختران در تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری برپا می‌شود علاقمندان جهت شرکت در این جشن می‌توانند با شماره‌های 22693988 و 22695988 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /
برچسب ها: ارتقا ، کیفیت ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار