"پرواز کنکوری ها" به تهیه کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی از امشب ساعت 18 با محوریت موضوع کنکور و انتخاب رشته روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، محمد جواد عبدالرحمانی با اعلام این خبر گفت: این برنامه ترکیبی در 200 قسمت 30 دقیقه برای دانش آموزان کنکوری از آنتن شبکه دو پخش می شود.
 
وی افزود: این برنامه که در گروه خانواده شبکه دو سیما تهیه می شود و با ارائه اطلاعات تخصصی و تبیین شیوه های درست مطالعه  تلاش خواهد کرد تا دانش آموزان  را برای کسب موفقیت ها ممتاز در کنکور همراهی کند.
 
به گفته این تهیه کننده محمود رضا قدیریان اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.
 
عبدالرحمانی ادامه داد: «پرواز کنکوری ها» با دعوت از اساتید و دبیران مجرب داوطلبان کنکور در چهار بخش مشاوره ای و آموزشی روی آنتن می رود و سعی می کند نکاتی آموزشی مورد نیاز را به داوطلبان کنکور ارائه کند.
 
وی با اعلام اینکه این برنامه از ساختار متفاوتی برخوردار است، افزود:  «پرواز کنکوری ها» دکور  شگفت انگیزی دارد، این برنامه به صورت Full HDتصویربرداری می شود و فضای آن طوری طراحی شده که برای  داوطلبان کنکور جذاب باشد.
 
«پرواز کنکوری ها» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که از سه شنبه تا پنجشنبه  ساعت 18 و جمعه هر هفته از ساعت 16 روی آنتن شبکه دو می رود .

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، دو ، خانواده ، آنتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار