تاروردی: مقابل ژاپنی‌های زخم خورده کارمان سخت است

عضو تیم ملی والیبال (ب) ایران مسابقات کاپ آسیا را یک از معتبرترین رقابتهای برگزار شده از سوی کنفدراسیون عنوان کرد.

‌حامد تاروردی عضو تیم ملی والیبال (ب) کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعتبار مسابقات کاپ آسیا تا حدی است که فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) هم حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است.

وی گفت: اگر تیم ملی (الف) درگیر مسابقات قهرمانی جهان و اردوی امریکا نبود به طور حتم والیبال ایران با تیم ملی (الف) در این مسابقات شرکت می‌کرد.

وی یاد‌آور شد: ما پشتوانه محکم برای تیم ملی (الف) هستیم حدود سه الی چهار ماه است که برای حضور در مسابقات کاپ‌ آسیا به طور مستمر و سنگین تمرین کرده‌ایم و هم‌اکنون به شرایط مطلوب و آرمانی رسیده‌ایم در این دوره از مسابقات کاپ آسیا هم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی یادآور شد: در مرحله مقدماتی با تیم‌های چین، استرالیا و تایلند هم گروه هستیم، نسبت به والیبالیست‌های استرالیا به دلیل انجام 2بازی تدارکاتی درتهران شناخت کامل و کافی داریم در خصوص دیگر حریفان نیز کادر فنی فیلم بازی‌های تیم‌های چین و تایلند را در مسابقات دوره‌های گذشته مقابل تیم ملی (الف) را در اختیار دارد با بررسی دقیق این دیدارها اطلاعات خوبی را در اختیارمان قرار خواهند داد.

تاروردی گفت: به نظرم ما در این دوره از مسابقات سخت‌ترین بازی را مقابل تیم ژاپن در پیش داریم چون آن‌ها در برابر ایران زخم خورده هستند و سالهاست نمی‌توانند والیبالیست‌های ایران را شکست دهند و همیشه نتیجه را واگذار کرده‌اند به طور حتم ما امسال با آنها بازی دشواری را در پیش داریم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار