مجله آفریقا در روز سه شنبه با موضوع " نشست سران آفریقا و آمریکا در رابطه با منافع آمریکا و راهبرد جدید واشنگتن در قاره آفریقا " از سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر به روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر برنامه گفت و گو محور مجله آفریقا که موضوعات روز کشورهای آفریقایی را بررسی می کند، به تهیه کنندگی جلیل مقدادی و به صورت زنده از استودیوی پخش زنده کانال 1 شبکه سحر پخش می شود.
 
مقدادی در این باره گفت: مجله آفریقا در این هفته با حضور"  لاوالی تیجانی"  به عنوان کارشناس برنامه برگزار می شود.
 
وی افزود:نشست سه روزه مشترک اوباما با سران 50 کشور آفریقایی هفته گذشته با هدف گسترش روابط واشنگتن با کشورهای قاره سیاه و جلوگیری از نفوذ فزاینده چین در این قاره در واشنگتن برگزار شد.

 این نشست سه روزه یک سال پس از دیدار باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از این قاره برگزار شده و پیش بینی می شود که با هدف مقابله با نفوذ چین در قاره آفریقا باشد  و مجله آفریقا نیز به بررسی همین موضوعات اختصاص دارد.
 
در این برنامه  لیلا مظهری به عنوان مجری با کارشناس برنامه به گفت و گو می پردازد. احمد نخستین مترجم همزمان این برنامه زنده است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی به عنوان تدوینگر با برنامه همکاری دارند.
 
" مجله آفریقا " شامل بخش های مختلفی است که از میان آنها می توان به پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوع برنامه، گفت و گوی مجری با کارشناس و پخش وله اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، روزه ، گزارش ، آفریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار