مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بانک مرکزی با صاحبان معوقات بانکی مدارا نخواهد کرد/ حذف تسهیلات تکلیفی بانکها از بودجه سال آینده ، شاخص کل باز هم منفی شد ، جزئیات قراردادهای جدید ایران و روسیه در آینده اعلام می‌شود /همایش امروز جشن بازگشت آرامش به اقتصاد کشور و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نهاوندیان:جزئیات قراردادهای جدید ایران و روسیه در آینده اعلام می‌شود /سیف: 80 هزار میلیارد تومان کل بدهی سیستم بانکی و بانک مرکزی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/21/2505888_461.jpg

 وزیر اقتصاد در همایش تبیین سیاست های اقتصادی دولت گفت : کاهش سودآوری و عدم پاسخ‌گویی بنگاه‌ها به تعهدات موجب شد که بدهی آنها به سیستم بانکی افزایش یابد و نیز در کنار آن بدهی دولت به بانک‌ها نیز موجب افزایش مطالبات معوق و انباشته شدن آن شد.

سکه امامی 953 هزار تومان / دلار 3126 تومان / طلا 18 عیار 97 هزار تومان
 امروز بازار سکه متأثر از افت اندک طلای جهانی و دلار قدری از ارزش سکه بهار آزادی کاست که البته سایر سکه‌ها با ثبات بها معامله شدند.

اقتصاد مقاومتی مستلزم قیام مردم برای حرکت رو به جلو / نگاه دولت توسعه مردم محور است رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: لازمه اقتصاد مقاومتی قیام مردم برای یک حرکت رو به جلو است و ما در طراحی سیاست‌های خروج اقتصاد ایران از رکود و آغاز فصل رونق تلاش کرده‌ایم که از نظرات عاملان و عالمان اقتصادی استفاده کنیم.

نماد پترول در بازار دوم فرابورس درج شد

شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان چهل و یکمین شرکت در بازار دوم درج شد.

سقف تسهیلات پرداختی حداکثر 600 میلیون ریال تعیین شد / خانه‌اولی ها در اولویت دریافت تسهیلات

 بانک مرکزی طی گزارشی به يادداشت‌های مندرج در يکی از نشريات با موضوع مسکن پاسخ داد.

بانک مرکزی با صاحبان معوقات بانکی مدارا نخواهد کرد/ حذف تسهیلات تکلیفی بانکها از بودجه سال آینده

رییس کل بانک مرکزی صاحبان معوقات بانکی که در پرونده آنها سو جریان یا فساد وجود دارد مدارا نخواهد کرد.

عرضه 40 گرید مواد پلیمری در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی
 روز سه شنبه 21 مرداد ماه، تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد عرضه 40 گرید مواد پلیمری است. ضمن آن که بیش از 137 هزار تن انواع قیر و گوگرد گرانوله روی تابلوی معاملاتی تالار صادراتی می‌رود.

شاخص کل باز هم منفی شد

در پایان معاملات امروز تالار بورس تعداد 391 هزار و 624 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیون و 91 هزار و 748 ریال در 46 هزار و 849 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

دولت اسناد بدهی خود را در اختیار پیمانکاران و طلبکاران قرار می‌دهد/ پرداخت 20 هزار میلیارد تومان اوراق بهادار در قالب صکوک اجاره
 آخوندی امروز با بیان اینکه حمل و نقل، مسکن و پیمانکاری سه حوزه مهم است که باید اقدامات فوری در آن صورت پذیرد اظهار داشت: این سه حوزه توسط بخش خصوصی فعالیت می‌کنند از این رو نحوه تعامل دولت با بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین بحث نحوه تجهیز این منابع در موفقیت این سه حوزه اهمیت زیادی دارد.

جزئیات قراردادهای جدید ایران و روسیه در آینده اعلام می‌شود /همایش امروز جشن بازگشت آرامش به اقتصاد کشور

 ایرانیان از دیرباز آغاز کاشت و پایان برداشت کشاورزی را جشن می گرفتند و جلسه امروز بی شباهت به آن نیست. جشن شکر برای به نتیجه رسیدن یک مرحله مهم در برگرداندن ثبات آرامش به اقتصاد کشور.

رگبار باران طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر و شمال سمنان/ تهران تا قسمتی ابری و دمای هوا 34 درجه
 طی سه روز آینده سواحل دریای خزر و شمال سمنان و در روز پنجشنبه در خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر و شب رگبار باران گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار