رئیس شورای اسلامی شهر بومهن گفت : موقوفات در بومهن نیاز بقه ساماندهی دارند و در این راستا استقرار اداره اوقاف و امور خیریه لازم و ضروری است .

محمد بخششی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : کشاورزی یکی از ابزار های مهم توسعه تلقی می شود ولی در شهرستان پردیس خلاء مدیریتی جلوی تحقق این امر را به عنوان ابزار توسعه شهرستان گرفته است و جهاد کشاورزی این منطقه باید با برخورداری از بودجه و اعتبارات کافی خلاء های موجود را در بستر کشاورزی این منطقه بایک برنامه ریزی درست و مدون پر کند .

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن اداراتی مانند اوقاف و امور خیریه را در شهر بومهن لازم و ضروری دانست وتصریح کرد : موقوفات زیادی در شهر بومهن وجود دارد که ساماندهی و مدیریت آنها نیازمند وجود یک مدیریت مستقل و سازماندهی شده است و در این راستا استقرار اداره اوقاف و امور خیریه در سیاست مستقر شده ادارات در پردیس باید در بومهن اتفاق بیفتد .

بخششی با اشاره به زیر ساخت های نا مناسب بهداشتی و آموزشی بیان تکراری این کمبود ها را به اهمیت و نیاز شدید مردم به این بخش ها نسبت داد و اضافه کرد : طرح مکرر یک مشکل نشانه شدت نیاز مردم به آن است ، اگر در این زمینه ها مسئولان بی توجهی کنند در آینده ای نزدیک با یک بحران مواجه خواهیم شد .

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن اظهار داشت : بومهن با برخورداری از ساختاری کوریدوری در حوزه حمل و نقل با مشکلات زیادی مواجه است و گره های کور ترافیکی به ویژه در ساعات پر تردد به یک معضل جدی در این منطقه تبدیل شده است .

بخششی در پایان خاطر نشان کرد : سرریز شدن جمعیت در مسکن های مهر به سمت بومهن زنگ خطر را براتی مسئولان شهرستان برای وقوع تهدیدی جدید برای مدیریت شهرستان در بخش حمل و نقل عمومی به صدادر آورده است .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.