اختتامیه سی ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر کشور ، ، در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد مقدس، برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این مراسم، با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقات، توفیقی از سوی خداوند متعال است، گفت: نشر علوم قرآنی و آنچه در این مسابقات مقدس آموخته اید، زکات علم شما دختران نورانی است.

محمدرضا مسیب زاده، با اشاره وتاکید بر این نکته که دانش آموزان و نخبگان قرآنی باید سعی کنند، مبلغان خوبی برای  قرآن، عترت و نماز باشند، تصریح کرد: امید است تنها به آموختن همین مقدار از معارف والای قرآن، عترت و نماز اکتفا نکنید و همواره در تمام لحظات زندگیتان در آینده نیز، با این علوم مقدس مانوس باشید و نیز در جهت شناساندن و تبلیغ این علوم آسمانی به دوستان و آشنایان خود، کوشا باشید.

وی در ادامه با تشکر از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به خاطر میزبانی مطلوب در این دوره از مسابقات، افزود: در مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز امسال در رشته های پژوهشی ،در مشهد مقدس، مسابقات در 9 قسمت و در 15 سالن به طور همزمان با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد، که در نوع خود، بی سابقه بوده است.

مسیب زاده تصریح کرد: راه اندازی سایت ویژه مسابقات، استقرار طلاب جوان در محل اسکان دانش آموزان، برگزاری مراسمات فرهنگی، مذهبی و هنری، برگزاری برنامه ی زیارت حرم رضوی، برگزاری نمایشگاه های آشنایی با امام رئوف(ع) و انتشار نشریه رسولان نور بخشی از فعالیت های خوب و قابل تقدیر این دوره از مسابقات بوده است.

وی با اشاره به این که خراسان رضوی میزبانی شایسته برای مسابقات بوده است و در پنج سال آینده نیز میزبان بخشی از مسابقات خواهد بود، اظهار کرد: سی و دومین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز در رشته های آوایی نیز از 22مردادماه سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار