عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: با تصویب مصوبه ممنوعیت اشتغال بازنشستگان شهرداری و سایر دستگا‌ه های کشوری و لشگری در مناسب مدیریتی و مهمتر از آن در شهرداری تهران هر گونه اشتغال بازنشستگان در شرکتها و سازمانهای شهرداری ممنوع است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عباس جدیدی با بیان این مطلب افزود: در موارد ضروری برای استخدام بازنشستگان با معرفی شهرداری تهران و تصویب شورای شهر قبل از صدور حکم مدیریت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: بنابر این مصوبه شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه ماه موارد مغایر را شناسایی کند.

در ادامه جلسه مجتبی شاکری به عنوان مخالف این طرح گفت : با توجه به اینکه مصوبات دیگری در این خصوص داشته‌ایم به نظرم نیازی به تصویب طرحی جدید نیست و نباید شهرداری را مکلف به پیگیری واجرای این مصوبه کنیم.

تقی پور عضو دیگر شورای شهر تأکید کرد: بنده مخالف این مصوبه هستم چراکه قانون مدیریت خدمات کشوری قبلا وجود داشته و بهتر است این موضع در کمیسیونها مطرح شود و ایرادات محتوایی آن مشخص شود.

در ادامه این جلسه دوستی و حکیمی پور دو عضو دیگر شورای شهر با موافقت از این طرح بیان داشتند: شهرداری تهران اگر نیاز به خدمات بازنشستگان دارد، بازنشستگان شهرداری تهران به سایر بازنشستگان دیگر دستگاه‌ها اولویت و ارجحیت دارند.

در نهایت اعضای شورای شهر رأی دادند که این مصوبه از دستور جلسه خارج و برای بررسی مجدد مربوطه برگشت داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، تهران ، دوستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
اخذ مالیات مضاعف از شغل دوم و سوم بازنشستگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
شهردار اراک بازنشسته چندشغله نیروهای مسلح است و باید برکنار شود
آخرین اخبار