عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: توهین و بی‌حرمتی به 16 نماینده استان اصفهان از سوی نهاد ریاست جمهوری در تاریخ بی‌سابقه بوده و باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار  پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل ابوترابی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 21 مرداد) در نطق میان‌دستور خود ضمن تشکر از نمایندگان مجلس که در انتقال پایتخت سیاسی اداری با 155 رأی که بیش از 2 سال وقت برای این طرح گذاشته شده ، موافقت کردند، گفت: فرصت دادن به این طرح به بررسی کارشناسانه‌تر آن منجر خواهد شد.
 
ابوترابی با انتقاد از کمبود شدید آب در اصفهان، افزود: متاسفانه تهیه آب شرب در استان اصفهان امروزه تبدیل به معضل اساسی شده که اگر به آن بی‌توجهی صورت بگیرد، تبدیل به یک چالش امنیتی می‌شود.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه براساس قانون، توزیع عادلانه آب، تهیه آب شرب مردم در اولویت اول و وظیفه ذاتی تمامی دولت‌ها است، تاکید کرد: بر این اساس تونل گلاب در حوزه انتخابیه بنده از سال‌های قبل طراحی شده تا در مواقع خشک سالی بتواند آب را از منطقه‌ای به منطقه دیگر انتقال دهد.
 
این نماینده مجلس با اشاره به بی‌حرمتی نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان استان اصفهان ، تصریح کرد: متاسفانه نهاد ریاست جمهوری با رفتار توهین‌آمیزی با نمایندگانی که از سر دلسوزی برای حوزه‌های انتخابیه خود به این نهاد مراجعه کرده بودند، برخورد کرد .

ابوترابی خواستار پیگیری رفتار توهین‌آمیز به نمایندگان استان اصفهان از سوی نهاد ریاست جمهوری شد و همچنین اضافه کرد: دولت باید نسبت به تشکیل کمیته‌ای برای چاره‌جویی درباره خشکسالی زاینده‌رود اقدام کند.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، خاطرنشان کرد: توهین و بی‌حرمتی به 16 نماینده استان اصفهان از سوی نهاد ریاست جمهوری در تاریخ بی‌سابقه بوده و باید مورد پیگیری قرار بگیرد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار