سرمربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان گفت: برای حضور در مسابقات کاپ آسیا چندین بازی تدارکاتی برگزار کردیم.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما چندین بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی چین و استرالیا برگزار کردیم. این دیدارها در راستای شناسایی و محک زدن عملکرد ملی پوشان برگزار شد که خوشبختانه ما در این دیدار‌های تدارکاتی به اهدافی که می‌خواستیم، رسیدیم. به هیچ عنوان در طول این رقابت‌ها به دنبال مقام و یا نتیجه برد نبودیم، چون اهدافمان برایمان با ارزش تر از نتیجه بود.

سرمربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان تصریح کرد: هفته قبل در اردوی تدارکاتی که در چین داشتیم، چهار بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی این کشور انجام دادیم، ما با هدف کسب نتیجه خوب در کاپ آسیا به این بازی‌ها نگاه کردیم، که خوشبختانه پس از این دیدار‌ها شرایط حضور تیم ملی استرالیا در تهران فراهم شد. در 2 بازی که مقابل آن‌ها انجام دادیم، به ارنج اصلی تیم برای اعزام به قزاقستان دست پیدا کردیم و این به معنای رسیدن به هدف اصلی است.

اکبری سطح کیفی مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در سال جاری را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود:‌در مرحله مقدماتی با تیم‌های تایلند، استرالیا و چین هم گروه هستیم که حریف اصلی ما در این مرحله تیم چین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار