به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کاربران تلفن های همراه همیشه استفاده از ارزانترین و مناسبترین سیستم های موجود را ترجیح می دهند که برآورده کردن این نیاز توسط هر شرکت می تواند به رضایتمندی کاربران منجر شود. مایکروسافت بعد از خریدن نوکیا برای تثبیت کردن جایگاه خود به تولید محصولاتی روی آورده که شرایط را ابتدا برای کاربر و سپس برای خود بهبود ببخشد.
جدیدترین تلفن همراهی که این کمپانی تولید کرده نوکیا 130 نام دارد که با یک بار شارژ کردن به مدت 36 روز روشن می ماند و با قیمت 19 یورو در دو مدل با قابلیت نصب یک یا دو سیم کارت درحال حاضر نظر مصرف کننده ها را به خود جلب کرده است. نا گفته نماند طراحی و عرضه این گوشی استفاده از شهرت نوکیا برای بازاریابی و درآمدزایی در کشورهای در حال توسعه اعلام شده است. این گوشی با نمایشگر رنگی 1.8 اینچ با رزولویشن 68x128 پیکسل، صفحه کلید دارای 9 دکمه به سبک گوشی های قدیمی، کارت حافظه 32 گیگابایتی، باتری mAh1020 و امکان پخش انواع موسیقی و ویدیو و همین طور رادیوی اف ام قرار است در اواخر تابستان در کشورهایی مثل هند، چین، آفریقا، کنیا، فیلیپین، مصر، ویتنام، نیجریه، پاکستان عرضه میشود.
گزارش از: پریسا کابلی